همچی

همچی
رکامپیوتر-تلفن همراه-ترفند 
نويسندگان
آخرين مطالب

تکست آهنگ بگو هستی ؟؟!!!

باید یه سری چیزارو بدونی ، اگه میخوایی تو با من بمونی


VERS 1

بذار بهت بگم ، من یه سری چیزارو .... نمیپسندم یه سری چیزارو

چیزای که خیلی حال میدن .... ولی‌ به نظرم ، غیر عاد یان

دافای که مثل باربین .... پنج شنبها ، توی پارتین

توی فاز پولو مادین .... با یه دست بند ، سر کار می‌رن


شاید بگی‌ خیلی قاطی!! ... شاید بگی‌ یه آدم عاد ایم

همه توی لامبورگینی، من توی پیکان ا ر د ‌یم

اگه بشی‌ آره بام دوست .... من میبرمت جاده‌ چارلوس

جوجه کبابو ، شیشلیک تو راه .... با یه شلواره شیش جیب تو پام

با د میزنم آتیشو  .... داد میزنم ! عالی‌ شد

تو فقط بگو هستی‌ ، تا بگم ادامه و باقیشو

Chorus X2

درکه و توچال نمیریمو .... ویلای باحال نمیریمو

سمت عشق و حل نمیریم ، بگو هستی‌ ؟! ((( هستم )))

 


Vers 2

حالا که هستی‌ ، میریم شمال باهم  ،  تا که نگی‌ یه وقت ، شعار دادم

یه ویلای خوب و ارزون  ،  کناره دریا سراغ دارم

بریم روی شنا بدو ایم و بعد باهم بریم شنا بکنیم

به جا افراد مایه دار  ،  یه نگاهی‌ به عاشقا بکنیم

آخه اونا همه دو درن   ،  هماشون با ماشینای ? درن

خوب ماشین من 4دره  ،  عشقو حال من چاق تره

یه مرامه لوطی دارم  ،  4 لیتری با قوطی دارم
اونا همه شا م پاین به دست ،  سگه پا کوتاه یا طوطی دارن
سر پول توی جنگن  ،   منو تو با هم توی جنگل
تند و تند میچرخونم ، سیخای کبابو روی منقل

 

Chorus X2

درکه و توچال نمیریمو .... ویلای باحال نمیریمو

سمت عشق و حال نمیریم ، بگو هستی‌ ؟! ((( هستم )))

اختصاصی رپ مافیا

Vers 3

اگه راه داره یکم بذار ما  ...

دنبالت بیاییم با هزار پا  ...

تو آسمونا میشماریم ، ستاره هارو ما هزار بار  ...

شبا باهم ، توی کلبه  ...

تا صبح میدیم ، دل‌ و قلوه  ...

میگی‌ حسین تهی قدِ ؟ ، نه  ، اگه قول بعدی چونکه  ...


Chorus X4

درکه و توچال نمیریمو .... ویلای باحال نمیریمو

سمت عشق و حال نمیریم ، بگو هستی‌ ؟! ((( هستم )))


OUTRO

 

بگو هستی‌ ؟! ......



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 4 اسفند 1390برچسب:, ] [ 22:56 ] [ امیر ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید. قصد این وبلاگ تهیه مطالب مورد نیاز شما در رابطه با کامپیوتر,اینترنت,موبایل,رپ,ترانه,و...است. اگر نیاز به هرگونه نرم افزار و موزیک یا فیلم و عکس و...داشتید در قسمت نظرات قید کنید تا من آنرا پس از تهیه در وبلاگ آپلود نمایم. با تشکر
امکانات سایت

آی پی رایانه شما :

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 21
بازدید دیروز : 7
بازدید هفته : 21
بازدید ماه : 37
بازدید کل : 5547
تعداد مطالب : 37
تعداد نظرات : 8
تعداد آنلاین : 1



<--شروع کد تغییر شکل موس -->

<-PollName->

<-PollItems->




در اين وبلاگ
در كل اينترنت
تماس با ما